Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 540 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788373618862 |
ISBN: | 83-7361-886-4 |
Data: | 2009-04-03 |
Opis książki:
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś wolnym strzelcem projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.
Książka "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" - Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 540 stron i została wydana w 2006 r.