pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 540 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788373618862
ISBN: 83-7361-886-4
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś wolnym strzelcem projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.

Książka "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" - Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 540 stron i została wydana w 2006 r.