Tytuł książki:
Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie
Autor książki:
Anna M. Nikodemska-Wołowik
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 230x230 mm |
EAN: | 9788389073570 |
ISBN: | 83-89073-57-9 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 58.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół własnej misji i celów.
Książka "Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie" - Anna M. Nikodemska-Wołowik - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2004 r.