Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 226 s. |
EAN: | 9788382204476 |
ISBN: | 978-83-8220-447-6 |
Data: | 2021-05-04 |
Opis książki:
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
Z tej książki dowiesz się:
- jak zastosować neuromarketing w e-commerce;
- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;
- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;
- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;
- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;
- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Książka "Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym" - Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2021 r.