Tytuł książki:
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor książki:
Roger Dooley
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 150x235 mm |
EAN: | 9788301183608 |
ISBN: | 978-83-0118-360-8 |
Data: | 2015-10-26 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Książka "Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta" - Roger Dooley - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2015 r.