Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 270 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372053008 |
ISBN: | 978-83-7205-300-8 |
Data: | 2012-10-31 |
Opis książki:
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny
sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami
- dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy,
jak i praktycy.
Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważniejszych
zasad i wyjaśnienie mechanizmów, dzięki którym
będzie mógł doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne i bardziej skutecznie realizować się w pracy zawodowej.
W warunkach rosnącej konkurencji rynkowej i globalizacji
umiejętności negocjacyjne mają równie istotne znaczenie
co wiedza ekonomiczna. Są przydatne w różnych sytuacjach
zawodowych, społecznych czy politycznych.
Podręcznik przybliża specyfikę negocjacji międzynarodowych z uwzględnieniem różnic kulturowych, problematykę organizacji przyjęć biznesowych, savoir-vivre’u oraz znaczenie dress codu w negocjacjach.
Książka "Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej" - Ewa M. Cenker - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2012 r.