pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Negocjacje fair play

Autor książki:

Danny Ertel, Mark Gordon

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788377460245
ISBN: 978-83-7746-024-5
Data: 2010-11-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Dlaczego tak wiele transakcji, które świetnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, często uważają, że uścisk dłoni lub podpisany kontrakt - dojście do "tak" - jest ostatecznym celem targów, a nie początkiem wspólnego przedsięwzięcia.
W Negocjacjach fair play Danny Ertel i Mark Gordon tłumaczą, jak przestawić się z filozofii podpisywania umów (koncentracji na osiągnięciu porozumienia) na filozofię ich wykonywania (dopilnowanie, żeby przynosiły firmie zysk, kiedy atrament na papierze już wyschnie).
Autorzy pokazują, jak: * Potraktować umowę jako środek, nie jako cel, poprzez zadanie sobie pytania, czego, oprócz "tak", potrzebujemy od naszego kontrahenta.
* Konsultować się z osobami zainteresowanymi, ustalając, kto będzie nam potrzebny, żeby osiągnąć coś więcej niż tylko porozumienie.
* Wyznaczać wzorce, które pomogą pokierować wspólnym zachowaniem już po podpisaniu umowy.
* Przedstawić swoje wątpliwości - w sposób, który i tak doprowadzi nas do porozumienia, i jeszcze dalej.
* Powstrzymywać kontrahentów od podejmowania zbyt wielu zobowiązań - zwiększając prawdopodobieństwo tego, że wywiążą się ze swojej części umowy.
* Biec poza linię mety - poprzez sprecyzowanie, jak dotrzeć od "tak" do ostatecznego celu.
Posiłkując się licznymi przykładami z wielu branż, krajów i stanowisk, autorzy pokazują, jak ich podejście do tworzenia filozofii wykonania sprawdza się w różnych znanych kontekstach umów handlowych - takich jak fuzje i przejęcia, wspólne przedsięwzięcia, alianse i relacje między klientem a dostawcą. Książka Negocjacje fair play nie tylko zawiera istotne rady dla negocjatorów indywidualnych i zespołów negocjacyjnych. Pozwala także menedżerom traktować negocjacje jak krytyczny proces biznesowy, który tworzy rzeczywistą wartość dla ich organizacji.

Książka "Negocjacje fair play" - Danny Ertel, Mark Gordon - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2010 r.