Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa (+ CD)
Jacek M. Rybicki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 368 s. |
Wymiar: | 205x280 mm |
EAN: | 9788375260892 |
ISBN: | 978-83-7526-089-2 |
Data: | 2009-10-01 |
Opis książki:
Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa. Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyczną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych: - misja i cele firmy, - analiza strategiczna SWOT / TOWS, - analiza wieloczynnikowa, - analiza konkurencji, - badania i rozwój, - analiza produktu, - analiza portfelowa, - aspekty finansowe strategii, - kontrola strategiczna.
Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowano poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.
Książka "Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa (+ CD)" - Jacek M. Rybicki - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 368 stron i została wydana w 2009 r.