Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość.
Peter F. Drucker
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 318 s. |
Wymiar: | 160x238 mm |
EAN: | 9788388931499 |
ISBN: | 83-88931-49-0 |
Data: | 2005-06-02 |
Opis książki:
Można mówić już o tysiącach menedżerów, którzy są gorliwymi czytelnikami książek Petera Druckera - ta pozycja przysporzy kolejnych. Zajmuje się ona tym - co, kiedy i dlaczego, taktykami i decyzjami, możliwościami i zagrożeniami, strukturami i strategiami, doborem pracowników, systemem ich płac i nagród. Nie tylko menedżerowie we wszelkiego rodzaju działalności gospodarczej uznają to dzieło za odkrywcze i pasjonujące, lecz także wykładowcy oraz studenci kierunków zarządzania i biznesu. Wysoce oryginalne w podejściu, jest ono zarazem praktycznym i oświecającym studium podstawowej - choć lekceważonej dotąd - sfery, decydującej dla współczesnego świata.
Książka "Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość." - Peter F. Drucker - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2004 r.