Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 147x210 mm |
EAN: | 9788375612646 |
ISBN: | 978-83-7561-264-6 |
Data: | 2012-10-30 |
Opis książki:
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.
Książka "Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci" - Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2012 r. Cena 35.78 zł. Zapraszamy na zakupy!