Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie
Kazimierz Perechuda
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 130 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375567687 |
ISBN: | 978-83-7556-768-7 |
Data: | 2015-10-09 |
Opis książki:
W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).
Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne "przyśpieszają" lub "zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.
Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.
Książka "Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie" - Kazimierz Perechuda - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 130 stron i została wydana w 2015 r.