pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Napędzane emocjami. Językowa kreacja marki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 239 s.
EAN: 9788379965922
ISBN: 978-83-7996-592-2
Data: 2019-02-08
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem? Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki
Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej
Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA
Rozdział 4. "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej
Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena
Rozdział 6. "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu
Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu
Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych
Na zakończenie
Bibliografia
Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation

Książka "Napędzane emocjami. Językowa kreacja marki" - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. Książka posiada 239 stron i została wydana w 2018 r.