Napędzane emocjami. Językowa kreacja marki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 239 s. |
EAN: | 9788379965922 |
ISBN: | 978-83-7996-592-2 |
Data: | 2019-02-08 |
Opis książki:
SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem? Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki
Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej
Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA
Rozdział 4. "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej
Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena
Rozdział 6. "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu
Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu
Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych
Na zakończenie
Bibliografia
Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation
Książka "Napędzane emocjami. Językowa kreacja marki" - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. Książka posiada 239 stron i została wydana w 2018 r.