pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nanoekonomia. Biznes XXI wieku. Jak zwiększyć zysk w przedsiębiorstwie?

Autor książki:

Michał Konieczny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Rozpisani
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788393671717
ISBN: 978-83-9367-171-7
Data: 2014-09-04
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorem projektu ?Nano Ekonomia w biznesie? - jak zwiększyć zysk w przedsiębiorstwie? jest Michał Konieczny - coach i doradca biznesowy. Reprezentuje spółki kapitałowe w Polsce i zagranicą, których głównym profilem jest inwestowanie w nieruchomości oraz rozwój osobisty.

Doświadczenie oraz edukację zdobywał w Wielkiej Brytanii oraz USA. Szkolił się m. in. u Johna Burlego http: www.johnburley.com/ (nauczyciel Roberta Kiosakiego - rzadko kto o tym wie) oraz Donalda Trumpa na Trump University).

Wiedzę zdobywał w USA, którą połączył z własnym doświadczeniem, a następnie umiejętnie pozbierał w całość i przełożył na biznes. Zawsze chciał znaleźć przyczynę wszystkich wydarzeń i efektów jakie pojawiają się w biznesie i życiu codziennym. Jak poradzić sobie z bólem, cierpieniem, chaosem, niepowodzeniem, strachem, itd. Jak ująć te zagadnienia w formie prezentacji i ćwiczeń, aby mogło je zrozumieć jak największe grono osób zainteresowanych (czyli nas wszystkich).

Nano Ekonomia jest technologią, pozwalającą na kontrolowanie fizycznej materii poprzez odpowiednio przygotowaną świadomość umysłu. Jest odpowiedzią na wszelkie niepowodzenia, oraz wyzwania jakie mogą się przed oraz w trakcie procesu zarządzania pojawić. Jedną z fundamentalnych zasad Nano Ekonomii jest tzw. ?usuwanie przestrzeni? jaka występuje na co dzień pomiędzy pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, interesariuszami, jak i społecznością lokalną. Pod pojęciem ?usuwanie przestrzeni? należy rozumieć stan świadomości jaki jednostka w danej chwili posiada.

Misją Nano Ekonomii jest upowszechnianie kanonu zasad utworzonych w oparciu o Prawa Natury jako standardu obowiązującego w Polskich przedsiębiorstwach. W celu podniesienia efektywności, konkurencyjności oraz samorozwoju osobistego, jedną z fundamentalnych zasad Nano Ekonomii jest otrzymywanie w celu dzielenia się.

Podsumowując - sensem programu ma być zamiana i trwałe wyeliminowanie negatywnych efektów mających miejsce podczas procesu inwestycyjnego przedsiębiorcy na pozytywy, które bezpośrednio przełożą się na efektywność, konkurencyjność i zysk samego przedsiębiorstwa. To natomiast pozwoli podnieść samoświadomość Polaków i wydobyć z nich to co najpiękniejsze i najlepsze.

Książka "Nanoekonomia. Biznes XXI wieku. Jak zwiększyć zysk w przedsiębiorstwie?" - Michał Konieczny - oprawa miękka - Wydawnictwo Rozpisani. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2014 r.