Najważniejsi klienci czyli key account management w praktyce
Sławomir Turek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788388970672 |
ISBN: | 83-88970-67-4 |
Data: | 2006-01-09 |
Opis książki:
Książka ta jest napisana na podstawie 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. W książce tej znajdują się doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertela strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (Hi Tech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych.
Książka "Najważniejsi klienci czyli key account management w praktyce" - Sławomir Turek - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2006 r.