Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326431272 |
ISBN: | 978-83-2643-127-2 |
Data: | 2013-12-12 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu cyfrowego - przedstawiają w swojej książce 25 najbardziej udanych kampanii marketingowych przeprowadzonych za pomocą: - interaktywnych stron internetowych, - portali społecznościowych, - aplikacji na smartfony, - internetowych gier multi-player online game, - filmów i grafik komputerowych oraz innych nowoczesnych i często niekonwencjonalnych narzędzi.Autorzy przyjęli następujące kryteria doboru najlepszych kampanii: zastosowanie praktycznych rozwiązań, umiejętne wykorzystanie nowych technologii, kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego to książka nie tylko dla specjalistów w branży marketingowej, lecz także dla szerokiego grona czytelników zainteresowanych tym tematem.
Książka "Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego" - Calvin Jones, Damian Ryan - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2013 r.