pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Autor książki:

Calvin Jones, Damian Ryan

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326431272
ISBN: 978-83-2643-127-2
Data: 2013-12-12
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu cyfrowego - przedstawiają w swojej książce 25 najbardziej udanych kampanii marketingowych przeprowadzonych za pomocą: - interaktywnych stron internetowych, - portali społecznościowych, - aplikacji na smartfony, - internetowych gier multi-player online game, - filmów i grafik komputerowych oraz innych nowoczesnych i często niekonwencjonalnych narzędzi.

Autorzy przyjęli następujące kryteria doboru najlepszych kampanii: zastosowanie praktycznych rozwiązań, umiejętne wykorzystanie nowych technologii, kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność.

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego to książka nie tylko dla specjalistów w branży marketingowej, lecz także dla szerokiego grona czytelników zainteresowanych tym tematem.

Książka "Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego" - Calvin Jones, Damian Ryan - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2013 r.