Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowo obraz terytoria |
Oprawa: | miękka |
EAN: | 9788389405265 |
ISBN: | 83-89405-26-1 |
Data: | 2006-01-27 |
Opis książki:
Autorami tej książki są dwie osoby. Teoretyk i praktyk. Profesor ekonomii i zarządzania, wykładowca europejskich i amerykańskich uczelni, autor bestsellerów wydawniczych (słynna Strategia sukcesu firmy), spotkał się z młodym, dynamicznie działającym biznesmenem, którego sukcesy sprawiły, że trafił na listę najbogatszych ludzi w Polsce. Przez dwa lata na przemian publikowali w "Rzeczpospolitej" krótkie teksty na temat biznesu. Stawiali w nich pytania podstawowe, poddawali krytyce obiegowe prawdy i przesądy. Ich wypowiedzi były żywo dyskutowane. Być może dlatego, że Krzysztof Obłój, który założył kapelusz "teoretyka”– jako doradca i członek rad nadzorczych wielkich firm – zna biznes również z codziennej praktyki, a Janusz Palikot – występujący jako "praktyk” – do biznesu trafił prosto z seminarium doktoranckiego, na którym przygotowywał pracę o filozofii Husserla… Ich spotkanie na łamach "Rzeczpospolitej" przyniosło kilkadziesiąt tekstów składających się na Myśli o nowoczesnym biznesie. Odwołaj zebranie zarządu i przeczytaj tę książkę. Nie uczy ona, jak "robić biznes” – lecz jak myśleć o biznesie, by osiągać sukcesy.
Książka "Myśli o nowoczesnym biznesie" - Krzysztof Obłój, Janusz Palikot - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowo obraz terytoria.