pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Multimedia w biznesie i zarządzaniu

Autor książki:

Leszek Kiełtyka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 524 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376411293
ISBN: 978-83-7641-129-3
Data: 2009-10-16
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka została wydana z okazji VIII Międzynarodowej Konferencji Multimedia w zarządzaniu. Przedstawiono w niej najistotniejsze zagadnienia - zarówno teoretyczne, jak i praktyczne - zastosowania multimediów w biznesie oraz zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Spotkania ludzi nauki z przedstawicielami biznesu zostały zapoczątkowane jeszcze w XX wieku przez pracowników Katedry Informatycznych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Inicjatorem tych międzynarodowych spotkań był kierujący katedrą prof. zw. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka. W ramach procesu dydaktycznego w katedrze realizowane są programy obejmujące zagadnienia nowoczesnych technik i technologii informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami oraz działaniami biznesowymi, a także programy dotyczące zagadnień aplikacji systemów komunikacji multimedialnych w organizacjach, głównie przemysłowych.

Książka "Multimedia w biznesie i zarządzaniu" - Leszek Kiełtyka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 524 stron i została wydana w 2009 r.