Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 524 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376411293 |
ISBN: | 978-83-7641-129-3 |
Data: | 2009-10-16 |
Opis książki:
Książka została wydana z okazji VIII Międzynarodowej Konferencji Multimedia w zarządzaniu. Przedstawiono w niej najistotniejsze zagadnienia - zarówno teoretyczne, jak i praktyczne - zastosowania multimediów w biznesie oraz zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Spotkania ludzi nauki z przedstawicielami biznesu zostały zapoczątkowane jeszcze w XX wieku przez pracowników Katedry Informatycznych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Inicjatorem tych międzynarodowych spotkań był kierujący katedrą prof. zw. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka. W ramach procesu dydaktycznego w katedrze realizowane są programy obejmujące zagadnienia nowoczesnych technik i technologii informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami oraz działaniami biznesowymi, a także programy dotyczące zagadnień aplikacji systemów komunikacji multimedialnych w organizacjach, głównie przemysłowych.
Książka "Multimedia w biznesie i zarządzaniu" - Leszek Kiełtyka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 524 stron i została wydana w 2009 r.