pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Autor książki:

A.K. Pradeep

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324632978
ISBN: 978-83-246-3297-8
Data: 2011-08-03
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W głowie klienta
  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje

  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów

  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie. David Poltrack, dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej. Rajiv Lal, profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego

Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy David Meerman Scott, specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych
Technikineuro/" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów

  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce

  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu

  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki

  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane

  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu

  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne

  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych

Książka "Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży" - A.K. Pradeep - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2011 r.