Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324632978 |
ISBN: | 978-83-246-3297-8 |
Data: | 2011-08-03 |
Opis książki:
W głowie klienta- Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje
- Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów
- Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej. Rajiv Lal, profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy David Meerman Scott, specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych
Technikineuro/" w sprzedaży i marketingu
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
- Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów
- Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce
- Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu
- Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki
- Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane
- Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu
- Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne
- Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych
Książka "Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży" - A.K. Pradeep - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2011 r.