Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 134 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9798373781183 |
ISBN: | 83-7378-118-8 |
Data: | 2001-01-12 |
Opis książki:
Jest to podręcznik w języku angielskim. Głównym celem książki jest prezentacja najnowszych trendów w reklamie, takich jak posługiwanie się strategią zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanie najnowszych nośników reklamowych. Książka zawiera opisy i przykłady oryginalnych kampanii reklamowych, zarówno z praktyki współczesnego przemysłu reklamowego, jak i projekty studenckie. Autorka szczegółowo analizuje warsztat reklamotwórcy, ilustrując go dziesiątkami klasycznych kampanii reklamowych. Szczególne miejsce zajmuje w książce slogan reklamowy i sztuka jego tworzenia. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Her research and lectures and seminars focus on the areas of cross-cultural management as well as creative methods of problem solving in advertising, Public Relations, management and negotiations. She has conducted several research projects on success factors in enterprises in a cross-cultural environment. She maintains close links with business practice through academic projects, consulting and training assignments as well as "trouble shooting" projects. She is the author of the following books: "Kontakty z cudzoziemcami" ("Contacts with Foreigners") (Warsaw, CIM 1996), "Język public relations" ("Language of Public Relations") (Warsaw, Poltext 1998), "Współpraca z cudzoziemcami w irmie" ("Working with Foreigners") (Warsaw, Poltext 1999), "Prezentacje i wystąpienia w public relations" ("Presentations and Public Speaking in PR") (Warsaw, Poltext 2000), "Komunikowanie w kryzysie" ("Communicating in Crisis") (Warsaw, Poltext 2003), "Kreatywność w reklamie" ("Creativity in Advertising") (Warsaw, PWN 2003). She co-authored one book: "Public Relations Education in Europe"(Warsaw-Brussels, IFi S Publishers 2002). She has published over 40 articles both in Polish and English and has been a guest speaker at several international and domestic conferences. She is a member of the Institute of Management and The Trubadur Operatic Society. In her spare time she likes to sing and play tennis. She is an opera lover.
Książka "Modern Advertising" - Anna Murdoch - oprawa miękka - Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2005 r.