pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Modern Advertising

Autor książki:

Anna Murdoch

Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 134 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9798373781183
ISBN: 83-7378-118-8
Data:2001-01-12
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jest to podręcznik w języku angielskim. Głównym celem książki jest prezentacja najnowszych trendów w reklamie, takich jak posługiwanie się strategią zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanie najnowszych nośników reklamowych. Książka zawiera opisy i przykłady oryginalnych kampanii reklamowych, zarówno z praktyki współczesnego przemysłu reklamowego, jak i projekty studenckie. Autorka szczegółowo analizuje warsztat reklamotwórcy, ilustrując go dziesiątkami klasycznych kampanii reklamowych. Szczególne miejsce zajmuje w książce slogan reklamowy i sztuka jego tworzenia. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Her research and lectures and seminars focus on the areas of cross-cultural management as well as creative methods of problem solving in advertising, Public Relations, management and negotiations. She has conducted several research projects on success factors in enterprises in a cross-cultural environment. She maintains close links with business practice through academic projects, consulting and training assignments as well as "trouble shooting" projects. She is the author of the following books: "Kontakty z cudzoziemcami" ("Contacts with Foreigners") (Warsaw, CIM 1996), "Język public relations" ("Language of Public Relations") (Warsaw, Poltext 1998), "Współpraca z cudzoziemcami w irmie" ("Working with Foreigners") (Warsaw, Poltext 1999), "Prezentacje i wystąpienia w public relations" ("Presentations and Public Speaking in PR") (Warsaw, Poltext 2000), "Komunikowanie w kryzysie" ("Communicating in Crisis") (Warsaw, Poltext 2003), "Kreatywność w reklamie" ("Creativity in Advertising") (Warsaw, PWN 2003). She co-authored one book: "Public Relations Education in Europe"(Warsaw-Brussels, IFi S Publishers 2002). She has published over 40 articles both in Polish and English and has been a guest speaker at several international and domestic conferences. She is a member of the Institute of Management and The Trubadur Operatic Society. In her spare time she likes to sing and play tennis. She is an opera lover.

Książka "Modern Advertising" - Anna Murdoch - oprawa miękka - Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2005 r.