Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm
Tymoteusz Doligalski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 9788301180225 |
ISBN: | 978-83-0118-022-5 |
Data: | 2014-10-21 |
Opis książki:
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www. Salon24, www. Na Temat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.
Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
Książka "Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm" - Tymoteusz Doligalski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2014 r. Cena 54.53 zł. Zapraszamy na zakupy!