pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Autor książki:

Małgorzata Duczkowska-Piasecka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788373786998
ISBN: 978-83-7378-699-8
Data: 2012-04-10
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ze Wstępu

Nie jest zadaniem niniejszej publikacji dyskutowanie z pojęciem i istotą organizacji, procesu zarządzania - intencją autorów jest pokazanie tych elementów i zjawisk w kontekście modelu biznesu i zarządzania nim w przedsiębiorstwie. Złożoność zarządzania organizacjami w XXI wieku polega na tym, że: rozszerzają się funkcje samego menedżmentu, grono zarządzających daną jednostką powiększa się w związku ze zmianą struktur w organizacjach, w wyniku nowych wyzwań pojawiają sie specjaliści od zarządzania określonymi rodzajami podmiotów, a ponad tym wszystkim - występująca tendencja do globalizowania i internacjonalizacji rozwoju zaowocowała koniecznością powstania grupy menedżerów międzynarodowych i globalnych, którzy są w stanie poprowadzić organizację w tych skomplikowanych warunkach. W literaturze poświęconej zarządzaniu prowadzona jest dyskusja - czy zwiększa się w złożonej sytuacji rola menedżera? Czy - przeciwnie - coraz większa część sukcesu firmy zależy od technologii (gdzie zwłaszcza IT przyczyniają się do zastąpienia roli menedżera), od umiejętności załogi, wobec czego rola menedżera maleje.

W rozważaniach nad zarządzaniem wielu autorów zajmuje się ewolucją teorii o zarządzaniu, które przeobraziły się w systemy zarządzania. Dzielą czas miniony na dziesięciolecia czy wręcz epoki i każdemu takiemu podokresowi przypisują stosowne teorie.

Książka "Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem" - Małgorzata Duczkowska-Piasecka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2012 r.