Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Marcin Zaremba
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 141x218 mm |
EAN: | 9788375615487 |
ISBN: | 978-83-7561-548-7 |
Data: | 2015-05-20 |
Opis książki:
Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym. Marcin Zaremba - Współtwórca magazynu o biznesie technologicznym Proseed, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca App Academy.pl. 46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
Książka "Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne" - Marcin Zaremba - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2015 r.