pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Młodzi nabywcy na e-zakupach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 238x165 mm
EAN: 9788374881814
ISBN: 978-83-7488-181-4
Data: 2014-02-17
Cena wydawcy: 44.33 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Osoby z badanego segmentu ,,młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu ,,młodych dorosłych. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Książka "Młodzi nabywcy na e-zakupach" - Leszek Gracz, Izabela Ostrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2014 r.