Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 140x215 mm |
EAN: | 9781388607029 |
ISBN: | 978-13-88607-02-9 |
Data: | 2011-09-23 |
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Już pierwsze wydanie książki stało się swoistym katechizmem dla olbrzymiej rzeszy dystrybutorów działających w marketingu sieciowym na całym świecie. Dziś nic nie straciła na aktualności nadal uczy i przewodzi coraz to nowym pracownikom rozpoczynającym karierę w tym biznesie. Książka rzetelnie i w pełni informuje o realiach działania MLM o trudnych początkach uwieńczonych sukcesem.
Książka "MLM. Marketing wielopoziomowy - dołącz do najlepszych" - John Kalench - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.