Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788388970887 |
ISBN: | 978-83-8897-088-7 |
Data: | 2006-01-14 |
Opis książki:
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestomapięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Książka "Mit przedsiębiorczości. Seria: Horyzonty biznesu" - Michael E. Gerber - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2007 r.