Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320815979 |
ISBN: | 83-208-1597-5 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz podpowiada, jak kształtować instrumenty marketingu na rynku międzynarodowym. Autor uświadamia korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsiębiorstw chcących wejść z sukcesem na rynki zagraniczne, a zwłaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewnętrzny.
Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe" - Paweł Pietrasieński - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2005 r.