pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Międzynarodowe strategie marketingowe

Autor książki:

Paweł Pietrasieński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320815979
ISBN: 83-208-1597-5
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz podpowiada, jak kształtować instrumenty marketingu na rynku międzynarodowym. Autor uświadamia korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsiębiorstw chcących wejść z sukcesem na rynki zagraniczne, a zwłaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewnętrzny.

Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe" - Paweł Pietrasieński - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2005 r.