Między twórczością a biznesem. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki
Tadeusz Kowalski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 290 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788360807262 |
ISBN: | 978-83-6080-726-2 |
Data: | 2006-02-01 |
Opis książki:
Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzaćzawodowym memedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc memedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.
Książka "Między twórczością a biznesem. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" - Tadeusz Kowalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 290 stron i została wydana w 2008 r.