Tytuł książki:
Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych. Prace Habilitacyjne 22
Autor książki:
Ireneusz P. Rutkowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 165X240 mm |
EAN: | 9788374171342 |
ISBN: | 83-7417-134-0 |
Data: | 2006-03-24 |
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Prace Habilitacyjne nr 22
Książka "Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych. Prace Habilitacyjne 22" - Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Spis treści:
Wstęp 5
1. Strategiczne oraz kompetencyjne wymiary rozwoju nowego produktu .. 13
1.1.Kierunki badań w zakresie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach 13
1.2.Wymiary strategu i modele rozwoju nowego produktu 31
1.3.Potencjalne uwarunkowania kompetencyjne procesu rozwoju nowego produktu 51
2. Metody strukturyzacji i wspomagania informacyjnego procesu rozwoju nowego produktu 59
2.1.Strukturyzacja procesu rozwoju nowego produktu 59
2.2.Właściwości procesu rozwoju nowego produktu 67
2.3.Informacyjne wspomaganie procesu rozwoju nowego produktu 87
3. Metody i mierniki rozwoju nowego produktu 103
3.1.Integracja metod rozwoju nowego produktu 103
3.2.Metody dynamicznej analizy kosztów i czasu w procesie rozwoju nowego produktu 123
3.3.Metody portfelowe optymalizacji decyzji w procesie rozwoju nowych produktów 132
3.4.Mierniki skuteczności strategii rozwoju nowego produktu 143
4. Identyfikacja i analiza struktury uwarunkowań kompetencyjnych rozwoju nowych produktów 159
4.1.Założenia i metodyka badań empirycznych 159
4.2.Dyfuzja zmiennych normatywnych i poziom dojrzałości procesu rozwoju nowych produktów 164
4.3.Identyfikacja i analiza struktury współzależności między zmiennymi kompetencyjnymi procesu rozwoju nowego produktu a miernikami rozwoju nowych produktów 188
1. Strategiczne oraz kompetencyjne wymiary rozwoju nowego produktu .. 13
1.1.Kierunki badań w zakresie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach 13
1.2.Wymiary strategu i modele rozwoju nowego produktu 31
1.3.Potencjalne uwarunkowania kompetencyjne procesu rozwoju nowego produktu 51
2. Metody strukturyzacji i wspomagania informacyjnego procesu rozwoju nowego produktu 59
2.1.Strukturyzacja procesu rozwoju nowego produktu 59
2.2.Właściwości procesu rozwoju nowego produktu 67
2.3.Informacyjne wspomaganie procesu rozwoju nowego produktu 87
3. Metody i mierniki rozwoju nowego produktu 103
3.1.Integracja metod rozwoju nowego produktu 103
3.2.Metody dynamicznej analizy kosztów i czasu w procesie rozwoju nowego produktu 123
3.3.Metody portfelowe optymalizacji decyzji w procesie rozwoju nowych produktów 132
3.4.Mierniki skuteczności strategii rozwoju nowego produktu 143
4. Identyfikacja i analiza struktury uwarunkowań kompetencyjnych rozwoju nowych produktów 159
4.1.Założenia i metodyka badań empirycznych 159
4.2.Dyfuzja zmiennych normatywnych i poziom dojrzałości procesu rozwoju nowych produktów 164
4.3.Identyfikacja i analiza struktury współzależności między zmiennymi kompetencyjnymi procesu rozwoju nowego produktu a miernikami rozwoju nowych produktów 188