pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301137717
ISBN: 83-01-13771-1
Data:2001-01-15
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych oraz z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania oraz rodzaje możliwych opinii i postaw wobec zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie prawidłowości w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych oraz stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka. Książka ta została napisana dla studentów marketingu. Autorka w sposób prosty i klarowny prezentuje zastosowanie metod ilościowych dla potrzeb marketingu. Podręcznik zawiera liczne przykłady, ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania

Książka "Metody ilościowe w badaniach marketingowych" - Małgorzata Rószkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2002 r.