Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320818437 |
ISBN: | 978-83-2081-843-7 |
Data: | 2009-08-25 |
Opis książki:
Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.
Książka "Metody i techniki sondażowych badań opinii" - Mirosław Szreder - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2009 r.