pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metody i techniki badań ankietowych na przykładzie zachowań komunikacyjnych opolan

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 210 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788373955554
ISBN: 978-83-7395-555-4
Data: 2014-01-20
20.95 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Prezentowana książka, analizując sposoby przemieszczeń i efekty wpływu transportu na jakość życia w mieście, przedstawia w sposób kompleksowy procedurę realizacji procesu badawczego w wykorzystaniem kwestionariusza ankietowego. Książka w prosty sposób przedstawia krok po kroku kolejne etapy budowy kwestionariusza, redukcji i redakcji danych, a także wybrane metody ich analizy. Podsumowanie książki stanowi omówienie i prezentacja wyników uzyskanych w przykładowym procesie badawczym. Jest to przykład raportu pisemnego z badania ankietowego. W książce zaprezentowano możliwości zastosowania narzędzi informatycznych (Excel, Statistica) wspierających cały proces tworzenia, analizowania i opracowywania wyników badań ankietowych aż po końcowy raport z badań. Celem autorów jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania.

Książka ta przydatna będzie zarówno dla studentów różnych kierunków (m.in.: ekonomii, zarządzania, logistyki, socjologii, gospodarki przestrzennej, psychologii), jak i dla szerokiego kręgu praktyków gospodarczych.

Książka "Metody i techniki badań ankietowych na przykładzie zachowań komunikacyjnych opolan" - Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2013 r. Cena 20.95 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.