Tytuł książki:
Metody i techniki badań ankietowych na przykładzie zachowań komunikacyjnych opolan
Autor książki:
Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 210 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788373955554 |
ISBN: | 978-83-7395-555-4 |
Data: | 2014-01-20 |
20.95
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Prezentowana książka, analizując sposoby przemieszczeń i efekty wpływu transportu na jakość życia w mieście, przedstawia w sposób kompleksowy procedurę realizacji procesu badawczego w wykorzystaniem kwestionariusza ankietowego. Książka w prosty sposób przedstawia krok po kroku kolejne etapy budowy kwestionariusza, redukcji i redakcji danych, a także wybrane metody ich analizy. Podsumowanie książki stanowi omówienie i prezentacja wyników uzyskanych w przykładowym procesie badawczym. Jest to przykład raportu pisemnego z badania ankietowego. W książce zaprezentowano możliwości zastosowania narzędzi informatycznych (Excel, Statistica) wspierających cały proces tworzenia, analizowania i opracowywania wyników badań ankietowych aż po końcowy raport z badań. Celem autorów jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania.Książka ta przydatna będzie zarówno dla studentów różnych kierunków (m.in.: ekonomii, zarządzania, logistyki, socjologii, gospodarki przestrzennej, psychologii), jak i dla szerokiego kręgu praktyków gospodarczych.
Książka "Metody i techniki badań ankietowych na przykładzie zachowań komunikacyjnych opolan" - Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2013 r. Cena 20.95 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.