Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372300461 |
ISBN: | 83-7230-046-1 |
Data: | 2001-01-03 |
Opis książki:
"W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem problemów rozpatrywanych jedynie w tej płaszczyźnie. Celem przedsięwzięcia ma być nowe spojrzenie na marketing w teorii i praktyce i wynikające z tego wymierne efekty w bieżącej działalności. Punktem wyjściowym do rozważań są kwestie, opozycji między technologią a psychiką, opór społeczny wobec zmian, próba syntezy wartości wyższych i pragmatyzmu, możliwość kreowania wielkich indywidualności w procesie ich kształcenia i treningu." Od Wydawcy
Książka "Metamarketing" - Wacław Smid - oprawa twarda - Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2000 r.
Spis treści:
Rozdział pierwszy
Klasyczne definicje marketingu
Rozdział drugi
Istota i przesłanie klasycznych definicji marketingu
Rozdział trzeci
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy potocznej /zdroworozsądkowej/
- 3.1. Glosarium
Rozdział czwarty
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy naukowej
- 4.1. Kwestia plotki i pogłoski w komunikacji marketingowej
4.2. Opinia publiczna i stereotypy
4.3. Podstawy w kontekście komunikacji marketingowej
4.4. Glosarium
Rozdział piąty
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy literacko - artystycznej
- 5.1. Konceptualizm w sferze kreacji potrzeb, produktów i rozwoju
5.2. Glosarium
Rozdział szósty
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy religijno - mistycznej
- 6.1. Niezbędne odróżnienia definicyjne
6.2. Glosarium
6.2.1. Glosarium mniejsze
6.2.2. Glosarium większe
Rozdział siódmy
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy symbolicznej
- 7.1. Glosarium
7.2. Marketing i symbole - dwie strony tego samego medalu
Rozdział ósmy
Metamarketing. Pojęcie, istota, definicja 8.1. Wielopoziomowość rzeczywistości
8.2. Wielopoziomowość wiedzy
8.3. Wielopoziomowość potrzeb
8.4. Cztery filary metamarketingu
Zakończenie Bibliografia