pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metamarketing

Autor książki:

Wacław Smid

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Rok wyd.: 2000
Oprawa: twarda
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372300461
ISBN: 83-7230-046-1
Data:2001-01-03
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem problemów rozpatrywanych jedynie w tej płaszczyźnie. Celem przedsięwzięcia ma być nowe spojrzenie na marketing w teorii i praktyce i wynikające z tego wymierne efekty w bieżącej działalności. Punktem wyjściowym do rozważań są kwestie, opozycji między technologią a psychiką, opór społeczny wobec zmian, próba syntezy wartości wyższych i pragmatyzmu, możliwość kreowania wielkich indywidualności w procesie ich kształcenia i treningu." Od Wydawcy

Książka "Metamarketing" - Wacław Smid - oprawa twarda - Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2000 r.

Spis treści:

Zamiast „Wstępu"
Rozdział pierwszy
Klasyczne definicje marketingu

Rozdział drugi
Istota i przesłanie klasycznych definicji marketingu

Rozdział trzeci
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy potocznej /zdroworozsądkowej/

  • 3.1. Glosarium

Rozdział czwarty
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy naukowej

  • 4.1. Kwestia plotki i pogłoski w komunikacji marketingowej
    4.2. Opinia publiczna i stereotypy
    4.3. Podstawy w kontekście komunikacji marketingowej
    4.4. Glosarium

Rozdział piąty
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy literacko - artystycznej

  • 5.1. Konceptualizm w sferze kreacji potrzeb, produktów i rozwoju
    5.2. Glosarium

Rozdział szósty
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy religijno - mistycznej

  • 6.1. Niezbędne odróżnienia definicyjne
    6.2. Glosarium
    6.2.1. Glosarium mniejsze
    6.2.2. Glosarium większe

Rozdział siódmy
Marketing zintegrowany a poziom wiedzy symbolicznej

  • 7.1. Glosarium
    7.2. Marketing i symbole - dwie strony tego samego medalu

Rozdział ósmy
Metamarketing. Pojęcie, istota, definicja 8.1. Wielopoziomowość rzeczywistości
8.2. Wielopoziomowość wiedzy
8.3. Wielopoziomowość potrzeb
8.4. Cztery filary metamarketingu

Zakończenie Bibliografia