Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 294 s. |
Wymiar: | 155x235 mm |
EAN: | 9788374836791 |
ISBN: | 978-83-7483-679-1 |
Data: | 2009-08-04 |
Opis książki:
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu? Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
Książka "Merchandising w małych i dużych firmach handlowych" - Lucyna Witek - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2007 r.