Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 121 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788374173759 |
ISBN: | 978-83-7417-375-9 |
Data: | 2005-07-04 |
Opis książki:
Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii.
Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".
Książka "Merchandising" - Barbara Borusiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Książka posiada 121 stron i została wydana w 2009 r.