pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mentoring Teoria i dobre praktyki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
EAN: 9788383902746
ISBN: 978-83-8390-274-6
Data:2025-01-22
Cena wydawcy: 89.00 zł zapowiedź

Opis książki:

Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu.

Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.:
współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu,
kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy,
wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW),
korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji.

Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych.

Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, czego nie robić, mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami.

Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.

Książka "Mentoring Teoria i dobre praktyki" - Sidor-Rządkowska Małgorzata - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2025 r.