Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2025 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 198 s. |
EAN: | 9788383902746 |
ISBN: | 978-83-8390-274-6 |
Data: | 2025-01-22 |
Opis książki:
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu.
Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.:
współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu,
kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy,
wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW),
korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji.
Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, czego nie robić, mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami.
Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.
Książka "Mentoring Teoria i dobre praktyki" - Sidor-Rządkowska Małgorzata - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2025 r.