Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788326404788 |
ISBN: | 978-83-2640-478-8 |
Data: | 2010-10-08 |
Opis książki:
Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów, odróżnianie wrogów od przyjaciół i opracowywanie taktyk, odpowiedź nasuwa się sama.
Jak funkcjonuje władza i polityka w organizacji? Jak, korzystając ze strategii, zostać wytrawnym graczem politycznym w swojej firmie? Dlaczego jako polityczny nawigator wzmacniasz swoją wiarygodność i przyczyniasz się do lepszych wyników firmy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, która zawiera również praktyczne narzędzia samooceny i cenne wskazówki określające plan rozwoju, niezbędne do wyostrzenia zmysłu politycznego każdego menedżera. Dowiesz się, jak zbudować znakomite relacje ze współpracownikami, a jednocześnie wzmocnić swój autorytet na arenie politycznej, jaką jest każda współczesna firma.
Książka "Menedżer jako polityk" - Jerry W. Gilley - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2010 r.