Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów
Aleksandra Ślifirska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301180058 |
ISBN: | 978-83-0118-005-8 |
Data: | 2014-10-22 |
Opis książki:
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Książka "Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów" - Aleksandra Ślifirska - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2014 r. Cena 23.05 zł. Zapraszamy na zakupy!