pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mediacja i rozwiązywanie konfliktów w pracy

Autor książki:

Nora Doherty, Marcelas Guyler

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375267297
ISBN: 978-83-7526-729-7
Data: 2010-06-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy - doświadczeni zawodowi konsultanci do spraw mediacji - przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy, omawiając:

- przyczyny powstawania konfliktów w miejscu pracy,

- zalety mediacji, zasady jej funkcjonowania,

przebieg procesu - umiejętności komunikacyjne przydatne przy rozwiązywaniu konfliktów,

- skuteczne sposoby rozstrzygania sporów między pracownikami, z klientami itp. dla osób na stanowiskach kierowniczych,

- techniki służące doskonaleniu komunikacji i negocjacji na wszystkich poziomach zarządzania, a także poprawie jakości relacji z kontrahentami - przykłady typowych mediacji w zakładzie pracy wśród pracowników, kierowników, zespołów i kadry zarządzającej oraz własne doświadczenia z prowadzenia mediacji w sporach międzyludzkich i w wypadku skarg.


Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie. Przydatny będzie zarówno specjalistom w dziedzinie mediacji, jak i pracownikom działów personalnych i osobom odpowiedzialnym za politykę i strategię organizacyjną.

Książka "Mediacja i rozwiązywanie konfliktów w pracy" - Nora Doherty, Marcelas Guyler - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2010 r.