Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki
Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 286 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788360501153 |
ISBN: | 83-60501-15-7 |
Data: | 2006-01-17 |
Opis książki:
Książka z serii "Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" przybliżająca najważniejsze idee i problemy odnoszące się do ekonomicznej strony działalności mediów. Zawiera charakterystykę najważniejszych kategorii poznawczych z zakresu teorii ekonomicznej. Autorzy wyjaśniają przedmiot i zakres ekonomiki mediów, tłumaczą jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, co znaczy konkurencja monopolistyczna i konkurencja doskonała, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej. Jej odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi. Seria "Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" została nagrodzona Medalem podczas XII Targów Edukacyjnych Edukacja 2007 w Kielcach
Książka "Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" - Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2006 r.