Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 489 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9798388970169 |
ISBN: | 83-88970-16-X |
Data: | 2006-01-09 |
Opis książki:
W książce "MBA w pudełku" najtęższe umysły biznesu pokazują czytelnikowi, w jaki sposób podstawowy program studiów zarządzania sprawdza się w realnym świecie. Ludzie tacy jak Michael Porter, Rosabeth Moss Kanter, Adrian J. Slywotzky, Warren Bennis czy Bill George przedstawiają cały pakiet pomysłów i narzędzi, które mogą przyśpieszyć karierę zawodową czytelnika i ułatwić mu wniesienie dodatkowej wartości do jego organizacji. Z książki można na przykład dowiedzieć się: dlaczego finanse nie sprowadzają się do manipulowania liczbami, lecz mają ogromne znaczenie dla trwałego rozwoju, upowszechniania się bogactwa i tworzenia miejsc pracy, co to jest strefa zysków i skąd wiadomo, czy firma w niej się znajduje. Autor wyjaśnia na czym polega umiejętność przekształcania pomysłu czy wynalazku w produkt rozwiązujący jakiś problem rynku, jak łączyć potrzeby firmy - produkowanie i rozwój - z potrzebami środowiska, by trwale je zaspokajać oraz jakie są najnowsze idee marketingowe w dziedzinie zarządzania marką, wyceny, oddziaływania na cykl życia produktu i nadawania wyróżnionej pozycji produktowi, który był traktowany jak towar masowy.
Książka "MBA-box. Praktyczne idee najtęższych umysłów biznesu" - Joel Kurtzmann - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 489 stron i została wydana w 2005 r.