Tytuł książki:
Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor książki:
Janelle Barlow, Paul Steward
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326431760 |
ISBN: | 978-83-2643-176-0 |
Data: | 2014-01-15 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi.Odpowiadają przy tym na pytania: - Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? - Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? - Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? - Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Książka "Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją" - Janelle Barlow, Paul Steward - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2014 r.