pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Autor książki:

Janelle Barlow, Paul Steward

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326431760
ISBN: 978-83-2643-176-0
Data: 2014-01-15
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi.

Odpowiadają przy tym na pytania: - Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? - Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? - Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? - Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.

Książka "Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją" - Janelle Barlow, Paul Steward - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2014 r.