pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Markowa obsługa klientów

Autor książki:

Janelle Barlow, Paul Stewart

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788376015750
ISBN: 978-83-7601-575-0
Data: 2010-03-31
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.

Książka "Markowa obsługa klientów" - Janelle Barlow, Paul Stewart - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2010 r.