pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Autor książki:

Tadeusz Wojciechowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376413808
ISBN: 978-83-7641-380-8
Data: 2011-01-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że - tym samym - wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo - logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo - logistycz­nie? i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet ?teoria chaosu?.

Książka "Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2011 r.