Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Tadeusz Wojciechowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788376413808 |
ISBN: | 978-83-7641-380-8 |
Data: | 2011-01-26 |
Opis książki:
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że - tym samym - wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo - logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo - logistycznie? i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet ?teoria chaosu?.
Książka "Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2011 r.