Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 157x230 mm |
EAN: | 9788372518194 |
ISBN: | 978-83-7251-819-4 |
Data: | 2009-03-03 |
Opis książki:
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące miedzy nimi „sprzężenia zwrotne” wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.
Książka "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2007 r.