Tytuł książki:
Marketingowe zarządzanie apteką
Autor książki:
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 151x213 mm |
EAN: | 9788326441141 |
ISBN: | 978-83-2644-114-1 |
Data: | 2013-02-05 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce omówiono: - zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków, - sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych, - reguły ustalania cen, - metody skutecznej komunikacji z pacjentami.Książka "Marketingowe zarządzanie apteką" - Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2013 r.