pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketingowe zarządzanie apteką

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 151x213 mm
EAN: 9788326441141
ISBN: 978-83-2644-114-1
Data: 2013-02-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce omówiono: - zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków, - sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych, - reguły ustalania cen, - metody skutecznej komunikacji z pacjentami.

Książka "Marketingowe zarządzanie apteką" - Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2013 r.