Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 196 s. |
Wymiar: | 176x240 mm |
EAN: | 9788389224804 |
ISBN: | 83-89224-80-1 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W handlu systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z fizyczną dystrybucją i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych). Książka opisuje, w jakim stopniu zastosowanie nowoczesnej technologii informacyjnej w zarządzaniu marketingowym sprzyja poprawie konkurencyjności danej jednostki handlowej.
Książka "Marketingowe systemy informacyjne w handlu" - Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.