Tytuł książki:
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Autor książki:
Grzegorz Karasiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 406 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788326442841 |
ISBN: | 978-83-2644-284-1 |
Data: | 2013-05-13 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.Książka "Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw" - Grzegorz Karasiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 406 stron i została wydana w 2013 r.