pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Autor książki:

Joanna Łodziana-Grabowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375567274
ISBN: 978-83-7556-727-4
Data: 2015-03-03
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.

Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Książka "Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce" - Joanna Łodziana-Grabowska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2014 r.