Tytuł książki:
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Autor książki:
Joanna Łodziana-Grabowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375567274 |
ISBN: | 978-83-7556-727-4 |
Data: | 2015-03-03 |
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.
Książka "Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce" - Joanna Łodziana-Grabowska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2014 r.