pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz. 2

Autor książki:

Stefan Kassay

Dane szczegółowe:
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788371886072
ISBN: 83-7188-607-1
Data: 2006-02-16
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji wtaściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Dziatalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jesł autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracch innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowycb uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

Książka "Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz. 2" - Stefan Kassay - oprawa miękka - Wydawnictwo Księgarnia Akademicka.