Tytuł książki:
Marketing żywności
Autor książki:
Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 568 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326444173 |
ISBN: | 978-83-2644-417-3 |
Data: | 2013-11-06 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia: ? specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych, ? charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności - produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji, ? informacja rynkowa - istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
Książka "Marketing żywności" - Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 568 stron i została wydana w 2013 r.