Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788374881067 |
ISBN: | 83-7488-106-2 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, w zamierzeniu autorów, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się zarówno podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich przedsiębiorstwach i organizacjach. Uważamy zatem, że może ona być użyteczna zarówno dla studentów wyższych szkół ekonomicznych, jak i dla wszystkich zainteresowanych współczesnymmarketingiem, a także dla praktyków zawodowo zajmujących się wdrażaniem i realizacją koncepcji marketingowych.
Książka "Marketing. Zagadnienia podstawowe" - Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2006 r.