pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing. Zagadnienia podstawowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788374881067
ISBN: 83-7488-106-2
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, w zamierzeniu autorów, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się zarówno podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich przedsiębiorstwach i organizacjach. Uważamy zatem, że może ona być użyteczna zarówno dla studentów wyższych szkół ekonomicznych, jak i dla wszystkich zainteresowanych współczesnymmarketingiem, a także dla praktyków zawodowo zajmujących się wdrażaniem i realizacją koncepcji marketingowych.

Książka "Marketing. Zagadnienia podstawowe" - Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2006 r.